luni, 6 mai 2013

Statusuri .

Spune-i unei fete de o mie de ori ca e frumoasa si n-o sa te creada ! Spune-i o singura data ca e urata si n-o sa uite niciodata !
●Dacă ști la ce m'am referit atunci ai ghicit . Da, ești tu, doar prezența ta mă face fericit !
●Ador să te ating, vreau în brațe să te strâng . Aștept cu nerăbdare, clipa va veni curând .
●Esti o fată specială iar eu te iubesc . Deci trece timpul greu aș încerca să îl opresc. ●Nu sunt texte să'ți aducă doar zâmbetul pe buze . Sunt cuvinte mari ce din inimă sunt spuse !
●Nu e nevoie de alții să intervină între noi .Trecem peste toate dacă vom fi amândoi ! ●E greu să explic în cuvinte tot ce simt . Fac greșeli ca dracu,dar cu dragostea nu mint .
●Sunt rare momentele de pus în ramă ! Și uite că viața nu are mâini, dar tot îți dă câte o palmă !
●Dacă din cer mi.ar pica o stea , aș păstra.o pentru todeauna și ași spune lumii întregi că mi.a dat.o sora mea !
●Nu regret nimic din ce am făcut, regret doar faptul că nu am făcut mai mult !
●Îmi place să cred că o să te mai văd, poate nu azi, poate cândva !
●Fericirea nu ţi-o poate da cineva, cineva ţi-o poate doar lua.
●Viata merge înainte ce a fost a fost . Nu te poti abtine si nu îl poti uita , îl iertai mereu chiar daca îti gresea.
●Cat ași vrea să știu azi ce n`am vrut să știu ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu